Kalem stili ve kopyaları

  • Bu konu boş.
Görüntüleniyor 2 ileti - (1 toplam) 2 yoluyla 2
  • Yazar
    Mesajlar
  • #12288
    Wilco Manders
    Katılımcı

    Merhaba,

    wij hadden een vraag al men een vierkant tekent of een tekst içinde typt dan geeft de yazılım otomatize een lijndikte van 1mm
    als erkekler het verschaalt gait dit mee dus als je ooit niet go oplet dan krijg je hele vette mektuplar
    mijn vraag hoe pas ik de standaard lijndikte aan en terug naar nul ???

    dan nog een vraag wij snijden met een mimaki snijplotter met een opos nu olduğunu mijn vraag als ik een bestand
    heb gemaakt en deze moet olduğunu 10 keer hetzelfde hebben kan ik dan de snijplotter ingeven dat hij otomatisch
    10 adet doet achter elkaar ???
    En azından aklınıza gelebilecek en iyi seçeneklerden biri

    #12654
    KOLAY İMZA
    Moderatör

    Merhaba Wilco,

    Je vragen için teşekkürler! Bean için iki kişilik fotoğraf:

    1) via het dialoogvenster voor de penstijl kunt u instellen of de pendikte bij het vergroten moet kötü geschaald niet. EasySIGN Toolbox'ta UD d lk diyalog kaydedici.

    2) Hetzelfde dialoogvenster, maar zonder een selectie te maken yoluyla standart olarak li lindndte. Daha fazla bilgi edinin ve daha fazlasını paylaşın.

    3) EasySIGN-prodüksiyon yöneticisi, op te slaan en vervolgens op te slaan ve "play" -knop te drukken telkens wanneer u wilt data wordt geplot. Een meer standaard manier om 10 adet önce elkaar op het EasySIGN-werkblad te plaatsen. Voorzie elke taak van optische pozisyoneringskruisen en snijd vervolgens.

    Have an easy day!
    Paul at EasySIGN

Görüntüleniyor 2 ileti - (1 toplam) 2 yoluyla 2
  • Bu konuya cevap oturum açmanız gerekir.